شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
سازمان ملل

حوزه/ گویا یاوه‌گویی‌های بنیامین نتانیاهو از پیش برای همه روشن بود و هنگام سخنرانی روز جمعۀ او، تعداد زیادی از سران کشورها در اعتراض به جنایات وحشیانۀ صهیونیست‌ها در غزه و لبنان، سالن مجمع عمومی سازمان ملل را ترک کردند.

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، به نقل از میدل‌ایست‌آی، تعداد زیادی از سران کشورها، در اعتراض به جنایات ویرانگر صهیونیست‌ها در غزه و حملات اخیر آن‌ها به لبنان، هنگام سخنرانی روز جمعۀ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، مجمع عمومی سازمان ملل را ترک کردند.

در همین راستا، خبرگزاری میدل‌ایست‌آی نوشت همینکه نتانیاهو وارد سالن شد تا پشت تریبون قرار بگیرد، چندین دیپلمات، باعجله، سالن را ترک کردند که با واکنش رئیس جلسه همراه شد و از اعضاء خواست تا نظم مجمع را رعایت کنند.

گفتنی است عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی حماس، هم پیشتر در بیانیه‌ای نوشته بود: خروج از سالن مجمع، هنگام سخنرانی نتانیاهو، حداقل کاری است که می‌توان در راستای محکومیت نسل‌کشی جاری در غزه انجام داد.

وی در ادامۀ این بیانیه، با مقایسۀ نتانیاهو با دیکتاتوری نازی و کشتارهای جمعی‌اش، او را هیتلر کوچک خطاب کرد و نوشت: نخست‌وزیر اسرائیل، کشتار جمعی غیرنظامیان فلسطینی در غزه و لبنان را رهبری و سازماندهی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha